Faralya Nautical Hotel Babadağ’ın eteklerinde, Faralya Köyü’nün Akdeniz ile buluştuğu yerde, anayoldan 1 km uzaklıkta, orman yolu diye tabir edilen sonunda yer alan lüks ile doğayı bütünleştirmiş balayı ve yoga konseptini benimsemiş bir oteldir.
Fethiye Ölüdeniz ve Kelebekler Vadisi güzergahında ilerlerken keyifli bir manzara eşliğinde kolaylıkla otele ulaşabilirsiniz.Otel Dalaman havaalanının 70 km, Fethiye’nin 26 kilometre güneyindedir.
Otelde toplam 9 adet oda daha doğrusu ev bulunmaktadır.Bir çoğunun kendine özel havuzu ve özenle bakılmış bir bahçesi bulunmaktadır.Odaların birbirine benzeyen yönü ise her birisinin muhteşem manzaraya sahip olmasıdır.
Butik restorana sahip mutfağındaki ürünlerin tamamı özenle seçilen organik ürünlerden oluşmaktadır. Zeytinlerimiz ve zeytinyağlarımız, meyvelerimiz, sebzelerimiz, peynirlerimiz, reçellerimiz ve balımız köyden toplanarak misafirlere sulunuluyor. Balıklarımız ve deniz ürünlerimiz her sabah günlük ve taze olarak tutulup akşamları servis ediliyor. Her kişiye uygun lezzetler barındıran menüde vegan opsiyonlar da bulunmaktadır.
Kıasacası Faralya Nautical Hotelde,İster gün doğumunda balıkçı teknesinde tekne gezintisi, ister öğleden sonra şampanya-çilek tadımı veya ruhu dinlendirmek yetmez, bedenimi de gevşetmek lazım diyenlerdenseniz, dalga sesleriyle, deniz manzarasına karşı masaj keyfi yapmanız mümkün.
Bu tarz konaklama yerlerini seviyorsanız Kabak Koyunda yer alan The Shambala Bungalows’da ilginizi çekebilir diye düşündük.Buda yetmez derseniz Muğlada Yer Alan Bungalov oteller sayfamıza bir göz atabilirsiniz.
| Kategori | Detaylar |
|---|---|
| İnternet | Bedava internet, Ortak alanlar ve tüm odalarda |
| Otopark | Ücretsiz özel otopark, Tesis dışında otopark |
| Havuz | Açık yüzme havuzu (sezonluk) |
| Eğlence Hizmetleri | Noel etkinliği |
| Temizlik Hizmetleri | Günlük temizlik hizmeti |
| Toplu Taşıma | Havaalanı servisi (ücretli) |
| Odalar | Özel havuzlu odalar, Sigara içilmeyen odalar |
| Resepsiyon Hizmetleri | 24 saat resepsiyon, Emanet kasası |
| Spa ve Sağlık Tesisleri | Sauna, Masaj |
| Yiyecek ve İçecek | Bar, Restoran, Açık hava restoranı |
| Diğer | Jeneratör, Klima, Şömine, güneşlenme terası, Salon, Lobi, Ateş çukuru, Bahçe |
| Öne Çıkanlar | Sahil, Deniz manzarası, Dağ manzarası, Yetişkin oteli, Romantizm/Balayı |
| Faaliyetler | Aromaterapi masajı, Bilardo, Canlı müzik, Dalmak, Dart, Jeep safarisi, Kart oyunları, Paraşüt, Dalma, Tekne turu, Tırmanmak, Okey takımı, Yoga |
| Otel Politikaları | Giriş: 14:00’ten sonra, Çıkış: 12:00’den önce, Evcil hayvanlar: İzin verilmez, Sigara içmek: Odada yasaktır, Çocuklar: 14 yaş altı konaklayamaz |
| Yiyecek ve İçecek | Kahvaltı dahil (08:30 – 12:00) |
| Plaj Özellikleri | İskele, Şezlong ve Şemsiye, Plaj havlusu |
| Balayı Çiftleri | Odaya şarap servisi, Oda dekorasyonu, Odaya meyve sepeti |
Bayram tatilinde 3 günlüğüne gittiğimiz otelden çok memnun bir şekilde ayrıldık. Müşteri İlişkilerinden Hatice Hanım çok ilgili ve işini severek yapıyor. Restaurant bölümünden Gökhan Bey ve Vahit Bey tavsiyeleri ile çok güzel tatlar deneyimledik. Çok ilgili ve serviste hızlılardı. Restaurantın şefi Özüm Hanım ise muhteşem tabaklar çıkarıyor. Doğası ise muhteşem, manzarası ise kendine büyülüyor. 3 günlük tatilde bir hafta kalmışız gibi dinlendik.Yeniden görüşmek dileğiyle.
Hayatımın en özel anlarından birini bu otelde yaşadım. Evlenme teklifimi burada aldım ve her şey kusursuzdu. Baştan sona gösterdikleri ilgi, güler yüz ve profesyonellik sayesinde bu an bizim için unutulmaz bir hatıraya dönüştü. Otelin atmosferi, temizliği, hizmet kalitesi ve detaylara verdikleri önem gerçekten takdire şayan. Özellikle çalışanların samimiyeti ve misafir memnuniyetine verdikleri değer bizi çok mutlu etti. Kendimizi son derece özel hissettirdiler ve her konuda yardımcı oldular. Bu güzel anımızın böylesine mükemmel bir ortamda gerçekleşmesini sağlayan tüm ekibe gönülden teşekkür ederiz. Sadece konaklama için değil, özel günlerini unutulmaz kılmak isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir işletme. Bizim için her zaman çok özel bir yere sahip olacak
Balayımız için tercih ettiğimiz Nautical Hotel beklentimizin de üzerinde bir deneyim sundu. Otelin manzarası ve doğayla iç içe atmosferi gerçekten büyüleyiciydi. Sessiz, huzurlu ve özel hissettiren bir ortamı var. Çalışanların güler yüzü ve ilgisi de tatilimizi çok daha güzel hale getirdi. Özellikle restoranda bizimle ilgilenen Vahit Bey’in samimiyeti ve ilgisi için ayrıca teşekkür ederiz. Otele ilk girişimizden itibaren bizi karşılayan ve her problemimizde yardımcı olan Hatice Hanım da son derece ilgili ve profesyoneldi. Hem ortamı hem hizmet kalitesiyle unutulmaz bir balayı geçirmemizi sağladılar. Kesinlikle tekrar gelmek isteyeceğimiz bir otel oldu. 😊
Maalesef beklentimizin çok altında bir deneyim yaşadık. Memnuniyetsizliğimiz ilk girişte başladı.14.00’de hazır olması gereken odaya 14.30’da girebildik. Giriş esnasında otelle ilgili hiçbir bilgilendirme yapılmadı, sadece WhatsApp’tan mesaj atıldı. Oysa kalabalık misafirlere bizzat ilgi gösterebildiklerini gördük. Odaya geldiğimizde havuzun kirli olduğunu ve dolmadığını fark ettik. Dolacağı bilgisini vermelerine rağmen girişimizden 24 saat sonra bile havuz dolmamıştı; temizliği ise çıkarken hâlâ yapılmamıştı. Üst kattan gelen tahta sesleri, rahatsız edici yatak, yan odanın seslerinin içeride duyulması konforu olumsuz etkiledi. Akşam yemeği menüsü yetersiz, kahvaltı vasattı; kahvaltıda sıcaklar ile reçel, bal vb. yoktu, ilk gün ekmekler bayattı. Kapalı restoran bölümünde cam kenarları ölü sinekle doluydu. Her iki gece de sabah 08.30’a kadar su yoktu. 14 yaş üstü bir otel olduğu söylense de 7-8 yaşında çocuklar mevcuttu. Olumlu olarak; otelin manzarası ve gün batımı gerçekten efsaneydi. Restoran bölümünde İlyas Bey’in ilgisi ve alakası için ise teşekkür ederiz.
Evlilik yıldönümümüz için eşimi mutlu etmek amacıyla bu oteli tercih ettim, ancak hayatımızdaki en kötü otel deneyimini yaşadık. Baştan sona hizmet, temizlik ve organizasyon ciddi anlamda berbattı. Ödediğimiz ücretin karşılığını kesinlikle alamadık; bu fiyatın yarısına çok daha iyi oteller mevcut. Özel bir günümüz, yaşadığımız olumsuzluklar nedeniyle stresli ve keyifsiz geçti. Açıkçası paramızla rezil olduk. Bu korkunç deneyimin ardından dinlenmek için yeni bir tatile daha ihtiyaç duyuyoruz. Check-inn için 45 dakika bekletildik, odaya geçtiğimizde valizlerimiz gelmedi, gidip araçtan kendimiz taşımak zorunda kaldık. 4 numaralı odada temizlik rezaletti; duşta önceki misafirden kalan jilet, duş duvarlarında saçlar, tavanda örümcekler, yerler pisti. Şikayetimiz üzerine temizlendi ancak ertesi gün yine ne havlular değiştirildi ne de temizlik göremedik. Ertesi sabah açık büfe adı altında 1.5 metrelik masa üzerindeki tabaklar bomboştu, açık büfenin yenilenmesi için 45dk, masamıza servis açılması için ve çay servisi yapılması için 30 dk bekledikten sonra kalkıp bunu da biz kendimiz yaptık. Şikayetimizi dile getirmemize ve 2. Gece kalmak istemediğimizi belirtmemize rağmen otelin organizasyon müdürü bey, ücret iadesine yanaşmadı, telafi edeceğiz dedi ancak bir daha yüzümüze bakılmadı. Neyse peşin para ödedik hadi kalalım dediğimiz 2. Gecemizde ise, 19-20 kişilik bir grup sosyete eğlenecek diye bangır bangır bir müzik gece yarısına kadar devam etti. Odanın içinde gürültüden durulmayacak haldeydik. İnziva/sessizlik amacı ile tercih ettiğimiz bu otelde bu gürültüyü şikayet etmemize rağmen müziği yine de kesmediler. Kesinlikle tekrar tercih etmeyeceğim.
Hayır çocuklar için uygun değil
Evet romantik Bir yer
5 farklı segmenette toplam 9 oda bulunmaktadır. Dubleks, Balayı Deluxe, Balayı Taş Ev, Jakuzili Taş Ev ve Taş Ev olarak: Fiyatlarımız sezona göre değişiklikler göstermektedir. Web sitemizde rezervasyon kısmında istemiş olduğunuz döneme ait fiyatlarımızı bulabilirsiniz.
Ulaşım konusunda rahat olduğu söylenemez
Genel olarak enfes bir manzaraya sahip.Otelin her köşesi ayrı güzel manzaralar sunmaktadır.
Tahmin edeceğiniz gibi fiyatlar kaliteyle orantılı olmak üzere biraz pahalı.
Evet otel balayı için uygun. Belirtmeniz durumunda Balayı konsepti hazırlanmaktadır