Karinna Orman Köşkleri Bursa Uludağ’da yer alan ve ormanın içerisinde bulunan bir bungalov tipinde yapılmış tesisdir.Özellikle kış aylarında çok fazla talep gören köşkler sessiz ve doğal tatil yapmak isteyenlerin tercihleri arasında yer alıyor.
Karinna Orman Köşkleri Uludağ Oteller Bölgesi’ne 700 metre uzaklıktaki Çobankaya mevkiinde çam ormanının içerisinde yer alan 21 orman köşkü Karinna Hotel’in bünyesinde işletilmektedir. Salon, yatak odaları, mutfak ve banyodan oluşan farklı büyüklüklerdeki ahşap köşkler, doğanın içerisinde huzur ve sessizlik arayanlar tasarlanmış bir bungalov tesisdir. Özellikle bunaltıcı yaz günlerinde tercih edilen eşyalı köşkler kışın da karların içinde masal gibi bir tatil sunmaktadır.
Orman köşklerinde yemeklerinizi kendiniz yapmaktasınız bundan dolayı gitmeden önce erzaklarınızı almanız gerekmekte.Mutfakta Çatal, bıçak, tencere gibi eşyalar bulunmakta.Köşklerin içerisinde wc,duş,mutfak gibi bir çok olanak bulunmaktadır.
Karinna Köşkleri fiyatları ve rezervasyon için Karinna Hotel ile iletişime geçmelisiniz.
Bu tarz yerler ilginizi çekiyor ise Bursa Bungolov evler kategorimize bakabilir ve eğlenceli zamanlar geçirebilirsiniz.
İlk öncelikle 3 gece 4 gün kaldığımı belirtmek isterim .Ev güzeldi ortam atmosfer falan gayet güzeldi fakat çalışanların saygısızlığı ve suratsızlığını göz önüne almak lazım buraya giderken.2 gece boyunca resepsiyonda çalışan beyefendi misafirimizin geleceğini evimizde yemek yiyip oturduktan sonra konaklamayacağını belirttiğimiz halde taciz denecek boyutta bizi aradı ve “12 de tekrar arayacağım” diyip yüzümüze kapatması dışarıdan bizi izlemesi bizi acayip rahatsız etti ayrıca mangal yapmak yasak denmesine rağmen her evin önünde mangal olması durumu. Ayrıca restoran bölümünde çalışan aşçı ve bir garson düşman gibi davranıyorlar bugün çıkış yapacağımız için eşya taşırken yemeğe 2 dk geç kaldık bunun üstüne rica ettik ve yüzümüze bile bakılmadan yemek konuldu önümüze yumurta istediğimizde “yapacağımızı yaptık zaten” diyip çekip gitmesi onun dışında resepsiyon da ve restoranda yani toplam 2 kişi mükemmel iyi insanlardı fakat hizmet bekliyorsanız buraya kesinlikle gitmeyin.askeriye kampı gibi davranıyorlar size. Karinna otel adını kesinlikle kirletiyorlar otelde de kalmış biri olarak bunu söylemek istiyorum.Sanki kötü çalışanlar buraya gönderilmiş gibi bilginiz olsun
2 gece konakladığımız evden memnun kaldik. Hem manzara hem içerisindeki imkanlar açısından bizi her yönden tatmin etti lakin resepsiyon görevlilerinden bir çalışan tatilimizi sabote etti ve bize taciz denecek boyutta rahatsızlık verdi. Ilaveten restoran kısmındaki görevlilerin üslubu da son derece saygısızdı, kahvaltı edecek keyfimiz kalmadı.
4 gece kaldık. Mekan, atmosfer ve evler güzel. Ancak resepsiyondaki beyfendinin terbiyesizliği yüzünden 2 gecemiz berbat oldu. Bir gece her evin önünde mangal olmasına rağmen biz mangal yapılmasına izin vermiyoruz deyip laf söylemesi ertesi gün 1-2 saatliğine uğrayan 112 çalışan misafirimizi dışarı çıkartmak için yarım saatte bir araması ile bizi çok rahatsız etti. Ayrıca kahvaltı alanında çalışanlar ilgisiz, suratsız ve sanki zorla hizmet ediyorlardı. Aşçıyı her gördüğümüzde sanki gidin buradan der gibi ifade takınmıştı. O nedenle çalışanlardan iyi bir hizmet beklemeyin. Karinna sanki kötü çalışanlarını bu bölgeye göndermiş gibiydi ve öncesinde otelinde de kaldığım için ismini çok kötüledi.
Tek kelimeyle harika... Evlilik teklifi için orman köşklerini tercih ettim.Binanın dışı kartpostallık manzara gibi.İçi çift katlı ve mobilyaları,iç dizaynı,sunulan eşyalar gayet güzel kullanışlı.Çalışanların ilgisi ve samimiyeti memnun edici düzeyde iyiydi.Akşam şömineyi yakıp dış balkondan manzarayı seyretmek güzel bir deneyimdi.Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim...
Rezervasyon yaptırdığımız ilk andan otelden ayrılana kadar her aşamasında berbat bir deneyimdi. Yanlış odaya yapılan rezervasyonla başlayan sürecimizde otele ulaşmadan önce telefonda yıkama yağlama çalışmalarıyla ikna olup keşke hiç tercih etmeseydik diye final yaptık 🙂 Uzun uzun anlatsamda okunmayacağını bildiğim için özet geçmek isterim . Pis oda ve nevresimler, 4 kişi kahvaltı için yetersiz porsiyon(fotoğraftaki fırın tabağı) ve paramla rezil olayım diyorsanız tam sizlik 🙂 Tek ve en güzel tarafı ise doğanın huzuru. Böyle güzel bir ortamda bir işletme anca bu kadar kötü yönetilirdi 🙂
Evet aileler için uygun bir yer
Evet çocuklar için uygun ve güvenli bir yer
Çok güzel bir orman ve dağ manzarasına sahip
Yan tarafındaki Karinna Hotelde restoran bulunmakta.Kendin pişir kendi ye konseptide yapabilirsiniz.
Evet tesis yılın her günü açık
1. Kardanadam Kayak Okulu
2. Uludağ Kayak Pisti
3. Karbeyaz Rental Kayak Okulu
Güzel bir yere benziyor