Hindiba Doğa Evi diğer adıyla Hindiba Dağ Evi tabiatın içinde sessiz, sakin ve rahat birkaç gün geçirmek, şehrin kirliliğinden, gürültüsünden ve kalabalığından kaçmak, toprağı ve rüzgarı hissetmek, ailesiyle birlikte yada yalnız kamp yapmak, ateşin başında sohbet etmek, doğal etkinliklere katılmak, doğal ve leziz yemek yiyebileceğiniz tesislerden bir tanesidir.
Hindiba Doğa Evi , herkesin çok ama çok özlediği şehir yaşamının içinde yitirdiğimiz doğallığı, huzuru ve samimiyeti hissettiğimiz, köydeki anneannemizin, babaannemizin evi gibidir dersek çok abartmış olmayız.Gittiğinizde göreceksiniz Ocakta hep çay vardır, aynı ateşin başında hep birlikte yenilir , içilir ve muhabbet edilir.
Hindiba Dağ Evi Yedigöller Milli Parkı yolu üzerinde küçük bir dere kenarına inşa edilmiştir.Tesiste hem bungalov tipi odalar hemde taş evler buunmaktadır.Dileyenler tesisin içerisinde yatak olan çadırlarında kalabilir veya kendi çadırınızla gidip kamp yapabilirsiniz.Tesis içerisinde toplam 12 adet konaklama birimi bulunmaktadır.Odaların bir çoğunda wc ve banyo bulunmaktadır.
Hindiba Oda fiyatları ise sezona ve odaların tipine göre değişkenlik göstermektedir.Fakat 950 TL ve 1100 TL arası gidip geldiğini söyleyebiliriz . Kahvaltı dahil hizmet veren tesiste ki odalarda genellikle masa,Isıtma,Giysi dolabı,ahşap zemin,banyo,saç kurutma makinası,terlik veranda gibi olanaklar bulunmaktadır.
Yolu gayet iyi ve düz normal binek arabanızla rahat bir şekilde gidebilirsiniz.Aşağıda yer alan haritadan konumuna bakabilir veya YOL TARİFİ bağlantısından ulaşım detaylarına ulaşabilirsiniz.
Bu arada bu tarz konaklama yerleri ilginizi çekiyor ise ,yine Bolu’da yer alan Abant Yeşil Ev’de ilginizi çekebilir.Orası da ilginizi çekmez ise Bolu Dağ Evleri sayfamıza bir göz atabilirsiniz.
| Konuşulan Diller | Türkçe, İngilizce |
| İnternet Erişimi | Her odada ücretsiz Wi-Fi, Ortak alanlarda Wi-Fi |
| Aktiviteler | Bahçe, Oyun odası, Yoga odası |
| Temizlik ve Güvenlik | Antiviral temizlik malzemeleri, el dezenfektanı, 1 metre sosyal mesafe, eğitimli personel, ilk yardım seti, odalar sterilize edilir, ateş ölçümü, mutfak ve yemek takımları dezenfekte, koruyucu paravanlar, güvenli oturma düzeni |
| Yeme-İçme | Restoran (A la carte, yerel mutfak) |
| Hizmet ve Tesis | Asansör, faks/fotokopi, sigara içilen alan, aile odası, çocuk bahçesi, 24 saat güvenlik, CCTV, evcil hayvan kabul edilir, yangın söndürücü, sigara içilmeyen odalar, ses yalıtımlı odalar |
| Ulaşım | Ücretsiz otopark |
3 gece konakladık doğa ortamı çok güzel sabah erken uyanıp yürümek, akşam ateşin başında olmak.. hepsi çok keyifli. Personel çok yardımcı oluyor ve güleryüzlüler teşekkür ederim. Ben yorumları okumadan konaklamıştım şimdi okuyunca herkesin aylardır benzer şeyleri yazdığını ve benim de hoşuma gitmeyen şeylerin benzer olduğunu fark ettiğim için üzüldüm çünkü işletme dikkate almamış ve düzeltmemiş. Evet kesinlikle memnuniyet hava durumu ile doğrudan ilişkili. Bizde çok yağmur vardı yağmurdan ateş başında oturamadığımız akşamlar oldu. Rezv yaparken mevsimi göz önünde bulundurmak gerekiyor. Odaların ısısı çok iyiydi hiç üşümedik. Benim açımdan sıkıntılar şuydu banyo havluları için evet sürdürülebilirlik kapsamında mümkün olduğu kadar değiştirilmiyor. Fakat havlular 3 gece boyunca ıslak kaldı çünkü askı kısmı çok dar. Eğerki değiştirilmeyecekse de banyoda havlupan kullanılabilir. Diğer bir sıkıntı çoğu kişinin de belirttiği gibi kahvaltı sorunu. Öncelikle bir poster asılmış doğallık konusunda fakat doğal olan bir tek yeşillikti. Kahvaltı çok yetersiz çeşitsiz sıcaklar adı altında yumurta ve kişi sayısı ile tam orantılı gözleme dilimi/pişi vs ve yine kişi sayısı ile tam orantılı Mengen peyniri geliyor yumurtanın ve karbonhidratların ekstra hak olarak sunulması bana garip geldi. Daha önce de belirtildiği gibi üzeri açık hepsinin ve alan çok dar olduğu için çok yakın temas ile alıyorsun. Menü kesinlikle çocuk dostu değildi. Akşam yemeklerini önceden sipariş veriyoruz. Mezeler kötüydü atom mezesinde 3 adet 2 cmlik biber parçası mevcuttu.. yemek için kesinlikle gidilmemesi gerekiyor. Çocuklu aileler mutlaka kendi içinde alternatif düşünerek gelmeli. Mekandaki köpekler çok tatlı. Onlarla zaman geçirmek çok keyifliydi. Ağaçlar temiz hava ateş kokusu çok güzeldi. Genel olarak uygun bir mevsimde gidilirse ve yemek için bireysel alternatif üretilirse bir veya maks iki gece dinlenmek için uygun olabilir.
Öncelikle memnun olduğumuz şeyler; doğa içinde sessiz sakin bir yer olması ve çalışanların ilgi ve güler yüzlülüğü idi. Akşam yemeklerinden de memnun kaldık, çalışanlar talep ettiğimiz doğrultuda bize hep yardımcı oldular. Konum olarak ulaşımı rahattı. Memnuniyetsizliklerimiz ise; Odalar soğuk değildi ancak maksimum ısıtma ile idare edecek duruma gelebiliyordu o yüzden ısıtma konusunda yetersizdi. Sabah kahvaltılarında ürünler doğal olabilir ama kesinlikle lezzetli değildi ve ürün çeşitliliği azdı. Odaların ses yalıtımı iyi değildi, insanlar tabi ki arkadaşları ile veya ailesi ile eğlenmeye geliyor ama dinlenmeye gelen kişiler hem onların seslerini fazlasıyla duyabiliyor hem de odaların ahşaplarının gıcırtısı yan odaya geliyor. Otele girdiğimde herhangi bir aktivite olup olmadığını sorduğumda bana olmadığını belirttiler, yapılacak bir şey yoktu sadece kahvemizi çayımızı alıp oturduk veya yürüyüş yaptık. Böyle bir talebiniz varsa bu konuda eksik hissedebilirsiniz. Konaklama ücretleri bütün bunları göz önüne aldığınızda bana kalırsa fazla.
Bazı yerler vardır, ilk adımı attığınız anda doğru yerde olduğunuzu hissedersiniz. İşte orası burası:) Doğanın içinde, kuş sesleriyle uyanmak insana gerçekten iyi geliyor. Özellikle hobbit evleri ve taş evlerin konsepti çok keyifli; hem farklı bir deneyim sunuyor hem de ortama çok yakışıyor. Tesisin içinden geçen minik dere de bu doğal atmosferi tamamlıyor. Odalar temiz ve düzenli. Tüm ekibin samimi, içten ve ilgili yaklaşımı sayesinde kendinizi misafir gibi değil, evinizde gibi hissediyorsunuz. Kahvaltı ve genel olarak yemekler özenli, doğal ve lezzetliydi. Doğanın içinde olmasına rağmen ulaşımının kolay olması da ayrı bir avantaj. Farklı şehirlerde, farklı konseptlerde birçok yer deneyimlemiş biri olarak söyleyebilirim ki; buranın en güçlü yanı gösteriş değil, hissettirdiği samimiyet ve huzur. Gerçekten dinlenmek ve doğayla temas etmek isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. 🌿
Hafta sonu bir gece eşimle konakladık.Kayın 2 de kaldık. Biz gelmeden odadaki şömineyi ve yerden ısıtmayı açmış olmaları çok ince bir hareketti.Oda sıcacıktı.Isınma problemi hiç yaşamadık.Hatta bir ara sauna gibi oldu.Şömine akşam sönünce destek istedik , hiç kırmayıp ilgilendiler. Doğayla iç içe güzel bir yer.Akşam ortak alanda ateş yaktılar.Ateş başında sohbet ve sıcak şarap çok güzeldi.Akşam yemeği ayrıca ödüyorsunuz.Akşam 16.30 a kadar günlük menüyü size atıyorlar, seçimlerinizi bildiriyorsunuz. Akşam yemeği için mengen kavurma ve mengen pilav denedik.İlk defa yedik.Porsiyon oldukça doyurucuydu.Eti güzeldi.Üzüm suyu içeçeğin tadı garipti, bize hitap etmedi.Aynı şekilde kabak tatlısını beğenmedik.Mezelerden humus ve hergelesini çok beğendim.Ertesi sabah kalvaltı fiyata dahildi.Açık büfeydi.Siz masaya oturunca size özel ve sıcak sunulan börek, omlet ve bolu peyniri çok iyi düşünülmüş.Patates haşlama tarzında değil de kızartma usulü olsa kahvaltıya daha uygun olurdu.Gece 12 ye kadar cay servisi vardı bu çok iyiydi.Köpekler var ve çok tatlılardı.En iri olan köpek Çizi bisküvi paketinin tamamını izinsiz aldı ve yedi ama olsundu :). Biz tekrar gelirsek grupca geliriz, arkadaşlar grupları ile gelen çok vardı.Sık çay içenler için Göknar odaları çaya en yakın oda.Göknar 3, kayın3 ve Meşe 3 ön kısma bakıyor bence daha iyi manzarası.Kayın 2 de hem wifi hem de kendi internetiniz hatta telefonunuz dahi çekmiyor.Göknar ve meşede çekiyor olabilir.ortak alanlarda cekiyor internet
Öncelikle tesisten memnun kalıp kalmayacağınız hangi mevsimde ve hangi hava koşullarında gittiğinizle doğrudan alakalı diye düşünüyorum. Yorumumu Ocak ayinin ikinci yarısı, yoğun bir kar yağışından sonra konaklayan biri olarak yapıyorum. Tesis çok doğal, kesinlikle doğayla iç içesiniz sakin, sessiz, tam anlamıyla Dinlenmelik. Ancak odalar sobayı ile ısınıyor ve soba yakıldıktan sonra sıcaklık sorunu olmasa da o kadar yoğun birce kokusu oluyor ki, odada uyumayı bırakın nefes almak bile mümkün olmuyor. -3°’de gece sürekli uyanıp beş kere kapıyı açmak ve odayı havalandırmak zorunda kaldık kokudan zehirleniriz endişesiyle. Tesisin en temel sorunun bu olduğunu düşünüyorum. Siz soba yakmasanız, elektrikli ısıtıcıyla ısınmayı tercih etseniz dahi, diğer evlerin dumanları odaya doluyor ve sürekli iş kokusuna maruz kalıyorsunuz. Böyle güzel bir ormanın içerisinde o kokuyu ciğerlerimize çekmek hiç güzel değildi. Odaların önü ve yürüme yolları buz içerisindeydi. Kimse düşünüp odalara giden yola ve oda önlerine tuz atmamış. Düşmeden yürümek gerçekten bir mucize. Ayrıca, yine kış şartlarından olsa gerek sıcak su yoktu, su ılık bile değildi. Dolayısıyla duş almak bir hayal oldu. Tesis bir çok aktiviteye uygun olmasına rağmen hiçbir aktivite planlanmamış, dolayısıyla eğer çocukluysanız ekstra aktivite yaratmanız gerekecek. Oysaki birkaç küçük aktivite ile dolu dolu bir gün geçirilebilir. Yemeklere gelecek olursak, kahvaltı zayıf, öğle ve akşam yemekleri ise iyiydi. Özellikle etler çok lezzetliydi. tesisin sanki kaderine terk edilmiş kendi kendine döndürüyor gibi bir hali vardı. İlkbahar ve sonbahar aylarında daha iyi olabileceğini düşünüyorum tüm koşulların. Ancak soğuk ve yağmurlu, karlı günler için hiç uygun olmayan bir tesis. Küçük önlemlerle sorunları çözüp bu aylara da uygun hale getirebilirler. Umuyorum tesis sahipleri görüşleri dikkate alıp düzenlemeye gider. Çünkü çok sevimli olabilecek bir yer.
evet yapılabilir. Çadırınız yok ise işletmenin çadırı bulunmaktadır.
12 tane oda bulunmakta
Evet kabul ediliyor
Evet uygun bir tesis
4 mevsim ayrı güzellikte bir manzaraya sahip
Evet romantik bir yer çiftler tarafından tercih edilebilir.
Yedigöller Milli Parkı
Bolu Müzesi
Zafer Kulesi
Kartalkaya Kayak Merkezi
Esentepe Kayak Merkezi
Seben Kaya Evleri
Gölcük Gölü
Yıldırım Bayezit Camii
Akşemseddin Türbesi
Akkaya Travertenleri
Abant Gölü Tabiat Parkı
Sülüklü Göl
Sünnet Gölü