Hayal Tadında Kamp Alanı İzmir Ödemişte yer alan Keyifli, rahat ve tabiat ananın içinde alternatif bir tatil konsepti sunan kamp alanı İzmir ve çevre illerden misafir ağırlamaktadır.Hayal Tadında Camping’de dilereniz son dönemlerin en çok merak edilen yapılardan birisi olan Tiny House’larda konaklayabilirsiniz.
Ayrıca çadırda konaklama yapabilir,dilerseniz karavanınızla konaklayabilirsiniz veya işletmenin ağaç evlerinde konforlu bir konaklama yapabilirsiniz.
Sadece yurt içinden değil, yurt dışından da bir çok doğayı, doğa sporlarını ve tarihi sevenler kamp alanını tercih ediyor. Günlük koşuşturmalı yaşamınızın, üzerinizde bıraktığı o kirli ve stresli ağırlığını, butik bir ortamda, yürüyüş yaparak, tarihi Birgi sokaklarını dolaşarak, dilendiği takdirde, Gölcük ve Bozdağ şeklinde hem mitolojik hem farklı bir coğrafyaya sahip bölgeleri gezerek ve akşam ateşi çevresinde güzel ve kaliteli sohbetler yaparak atacağınız farklı bir konaklama deneyimi sunmaktadırlar.
Hayal Tadında Kamp Alanında wc,duş,elektrik ,ateş alanı gibi olanaklar vardır.Dileyenler Kendi yemeğini çok rahatlıkla yapabileceği bir mutfak alanıda bulunmaktadır.
İşletmede ki Tüm ürünler doğal, bahçelerindeki ürünleri ile yapılmış yiyeceklerin ve her türlü içeceğin servis edildiği kafeterya, çiftliğin farklı yerlerinde kendi yiyeceğinizi yapabileceğiniz alanlar, mangal hizmeti benzer biçimde bir çok farklı hizmetinde olduğu çiftliğimize sizleri de davet ediyorlar.
Kamp alanına alternatif bir yer arayışındaysanız İzmir Kamp Alanları sayfamıza veya daha pratik olarak İzmir Kamp Alanları haritamıza bakabilirsiniz.
Birgi’de doğanın içinde huzuru gerçekten hissetmek isteyenler için Hayal Tadında harika bir tercih. Ortam inanılmaz sakin, tertemiz ve özenle hazırlanmış. Odaların dekorasyonu çok keyifli, insanın ruhunu dinlendiriyor. Özellikle işletme sahibi Umut Bey’in ilgisi ve samimiyeti her şeyi daha da güzelleştiriyor. Gerçekten misafir ağırlamayı bilen, detaylara önem veren biri. Kendinizi müşteri gibi değil, özel misafir gibi hissediyorsunuz. Gelelim kahvaltıya… 👏 Uzun zamandır bu kadar lezzetli ve özenli bir serpme kahvaltı yememiştim. Ürünler çok kaliteli, taze ve doğal. Ev yapımı lezzetler, sıcacık pişiler, nefis reçeller… Her şey hem göze hem damağa hitap ediyor. Kahvaltı için bile tekrar gidilir. Birgi’ye yolu düşen herkes gönül rahatlığıyla tercih edebilir. Biz çok keyif aldık, tekrar geleceğiz 🙂 bizim için gerçektende hayal tadındaydı:))
Köye yürüme mesafesinde ama yine de sessiz ve huzurlu olacak kadar uzak zeytin ağaçları içinde keyifli ve lezzetli bir haftasonu oldu bizim icin. Dome ev önündeki sonsuzluk hamaginda uzanmak, yagmur yağarken icerde genis bir pencereden izlemek, acaba üşür muyuz derken koydukları yumus battaniyelere ihtiyac bile duymamak keyfime keyif kattı. Glamping tecrübesinden beklentiniz 5 yıldızlı otel imkanları değilse, az eşyayla huzurlu bir kaçış arıyorsanız, kişisel mahremiyeti bir kampci edasıyla tolere edebilirseniz dome evler harika. Temizlik, sicak su ve ısınmaya.ilgili hic problem yaşamadık. Tiny house, buyuk cadir ve taş ev imkanlarını da arkadaş grubumuzla yapacagimiz seyahatte denemeye kararlıyız. Hem akşam yemeğinde hem de kahvaltıda Umut Bey ve Seda Hanım'in işbirliğiyle kurulan sofra da bizi hem doyurdu hem de soslarin tadina doyalim derken malesef fazla ekmek yememize sebep oldu 🙈 Kolay giyip çıkarılan bir ayakkabi ve uyku bandıyla konaklama konforunuz artacaktır.
Baba ve oğul hafta sonu kamp yapmak için ormana gitmişler çadırı kurmuşlar yemişler içmişler gece olmuş yatmışlar sabaha karşı baba üşümüş oğluna kalk kalk ne görüyorsun demiş oğlu da çok güzel bir gökyüzü görüyorum her yer ağaç yeşillik kuşlar ötüyor mis gibi hava demiş babası onu demiyorum salak oğlum üstümüzdeki çadırı eşyalarımızı çalmış hırsızlar onu söylüyorum demiş . Yazın kamp güzelde kışın hiç tavsiye etmem çok soğuk oluyor
Oldukça huzurlu, dingin ve doğa ile iç içe bir yer. Şehirden uzaklaşıp kafa dinlemek isteyenler için birebir. İşletmeciler de güler yüzlü tatlı insanlardı. Tekrar gelmek isteyeceğim bir yer.
Bir gece balayı odasında kaldık genel olarak gayet güzel bir mekan ve çok temiz …Otağ şeklinde bir çadır içi gayet büyük ferah kendi balkonu var çalışan beyefendi güleryüzlüydü keyifli bir mekan. Eksilerine gelecek olursak yolu biraz tepede bir tık zor aracımızın altını biraz vurduk giriş kısmını biraz daha düzleyebilirlerdi ve yatak iki tek kişilik yatağın birleştirilmesi ile oluşturulmuş olduğu için ortası boşlukluydu ama ortam için bile gidilir gayet güzel yer
Aileler ve çocuklar için uygun
Denize arabayla 15 -20 dakika mesafede
Maalesef ortak kullanıma sunulmuş mutfak yok
Tesisde bir adet restoran vardır.
Evet Manzarası çok güzel orman manzarasına sahip
Merak edilen yerlerden bir tanesi